L'expedició en ruta | E. Cots

 

Ja fa més d’un mes que tenim una expedició, fortament vinculada amb Bellaterra, tot fent una incursió pel nord-est de l’Índia. L'objectiu és resseguir la serralada més gran del planeta: l’Himàlaia

 

Els expedicionaris son l’Edu Cots, en Juan Carlos Rubio i en Carlos Humet que fan un viatge d’aventura amb el nou model Himalayan de Royal Enfield per tot tipus de terrenys: carretera, off road i no road,  per l'Himàlaia Hindú (Lahaul, Spiti, Jammu i Kashmir) i les planes del Panjab i Rajasthan. Naturalment, el nom del repte és: Royal Enfield Himalayan Challenge.

 

Ens expliquen de primera mà les seves vivències:

 

“Normes per conduir a l'Índia:

 

Les regles a l'Índia són senzilles. En ciutats ‘si veus un forat,  fica’t-hi i toca el clàxon. Si dubtes i frenes un altre ocuparà el teu lloc’. A la carretera “on hi caben dos, hi caben tres i una vaca”. Si et vénen dos camions de front no problem segur que passes i té avantatges, ningú et fot la bronca per les barbaritats que tots fem. Concentració al conduir i punt.

 

On hi caben dos, hi caben tres i una vaca

 

 

Anem camí del desert a Jaisalmer i hem parat al concessionari Royal Enfield Bikaner Bikes Private per canviar pastilles de frens i ens han fet sentir com a pilot de fàbrica donant un repàs integral a les dues motos. Les Himalayan van rodones i es mostren ideals per viatjar. Són molt còmodes, manejables i indestructibles”

 

Desitgem molta sort als aventurers i molta precaució!

 

Per tot tipus de superfícies | E. Cots

També hi han moments de relax… | E. Cots
 
Per espais de tot tipus… | E. Cots