Promocions per fer Bellaterra més important

by | febr. 24, 2017 | Història de Bellaterra

 

 

 

 

 

 

Temps enrere calia donar a conèixer Bellaterra, definida com a ‘ciutat-jardí’. Era el FBI (Fomento Barcelonés de Inversiones) qui comercialitzava les parcel·les d’uns 30.000 pams (1.000 m. quadrats) i la promoció es feia amb uns petits mapes de Bellaterra de butxaca, unes molt apreciades enganxines i un adhesiu amb la ‘E’ pel cotxe.

 

 

Observeu d’aquest adhesiu el lògic color verd. Tot i que a Bellaterra gaire bé no n’hi havien, s’utilitzà l’esquirol com a símbol. A la part inferior una franja amb la bandera espanyola i el més notable era el canvi de ‘ciutat-jardí’ a Zona Residencial. Evidentment, eren els inicis del famós marketing.

 

Vols llegir més…?

EFEMÈRIDE | Una festa en motiu del retorn de l’Esquirol de Bellaterra

EFEMÈRIDE | Una festa en motiu del retorn de l’Esquirol de Bellaterra

Durant la Festa Major de Bellaterra de l’any 1998 va desaparèixer un dels esquirols de l’escultura de la Plaça Maragall, obra del senyor Colom. Quelcom que es podria haver estat una “tragèdia” pel veïnat de Bellaterra és va transformar en un nou repte i la recuperació de la simbòlica figura de l’Esquirol va esdevenir un nou motiu de celebració

EFEMÈRIDE | Fa 22 anys es construïen les  famoses columnes de la UAB

EFEMÈRIDE | Fa 22 anys es construïen les famoses columnes de la UAB

L’estiu de 1999 la Universitat Autònoma de Barcelona estava a punt de culminar l’obra que definiria els trets identitaris del centre fins avui en dia. Parlem de l’obra de les 4 columnes que es troben a l’entrada de la Universitat Autònoma de Barcelona, entre la lateral de la B-30 i el Campus

0 Comentaris

0 Comments

Leave a Reply

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Rep les notícies de BellaterraDiari al teu correu

Gràcies per subscriure't al butlletí de BellaterraDiari!

%d bloggers like this: