La coral es va fundar l'any 2004 | Cedida

 

 

La coral de l'escola Escaladei de Cerdanyola del Vallès oferirà el seu tradicional concert solidari, aquest any destinat a l'associació Rebost Solidari.

 

  

  

Ja fa 9 anys que la coral formada per pares, mares i exalumnes de l'escola celebren un concert benèfic obert a tota la ciutat. Aquesta edició, però, serà especial, ja que comptarà amb la participació d'exalumnes i músics de luxe com Ramon Sauló o Antonio Meléndez, entre altres.

 

 

  

  

Les actuacions seran sobretot del món de la música i la dansa com la del ballarí Pau Aran, el saxofonista Llibert Fortuny, la ballarina Elisenda Estella, el pianista Dani Ortega, el saxofonista Josep Mas o el trompetista Martí Mas, etc. La neuròloga Mireia Ortega també oferirà una petita anàlisi de com la música afecta al cervell.