Imatge d'arxiu d'una furgoneta en flames | elnorte.es

 

 

La matinada del dia 1 de juliol una furgoneta va cremar a l'avinguda del Turó, 13, de Cerdanyola del Vallès.

 

Els Bombers i una patrulla de policia es va desplaçar fins allà on el foc cremava alguns elements de la tanca exterior i façana d'un domicili. A l'interior, al jardí es trobava el senyor J. C.P., que subjectava un dels seus gossos i intentava socórrer l'altre.

 

 

El domicili es trobava ple de fum. També van arribar dues dotacions de Mossos d'esquadra i amb ajuda de les mànegues d'aigua dels veïns i 3 extintors dels vehicles policials, es va aconseguir apagar el foc mentre arribaven els Bombers i dues ambulàncies.

 

 

Com a conseqüència del foc, la furgoneta va quedar totalment calcinada. Els cables aeris de telèfon i llum també van patir danys, igual que el domicili de davant. El senyor J. C.P. i 3 agents van ser traslladats a l'hospital Taulí per inhalació de fum. Un Bomber també va patir danys i va ser atès a l'hospital de Sant Cugat. La titular de la furgoneta, E. P.S., va ser present durant l'incident, i va ser informada de les gestions a dur a terme.