A Bellaterra tenim l'ample de via europeu. Als inicis, s'esperava connectar aquestes vies amb Europa i poder així arribar en tren a París (capital cultural d'aleshores). Al llarg dels anys han passat per aquestes vies molts trens i molts tipus de tren. Imatges cronològicament exposades dels vagons que han passat per Bellaterra. Des dels Brill de fusta de 1916 fins al model 500 del 1952, amb pretensiosa categoria de tercera i de segona (mai de primera).

 

 

  

En el pòster commemoratiu del 75è aniversari s'hi veuen d'altres trens i el primer bitllet 'marcat' a Bellaterra amb el número 00001. El trajecte era de Bellaterra a Sabadell per 30 cèntims de pesseta (exactament 0'0018 cèntims d'euro).

 

 

 

Malgrat la baixa qualitat, s'hi pot veure una imatge de 1929 de l'estació de Bellaterra amb el camí direcció a can Miró, que era una de les masies més important de la zona.