Abans que el Teatre de Ponent de Granollers, regentat per bellaterrencs, passi a dir-se Llevant Teatre, es representarà l’espectacle a “X amor. Mujeres áureas”, amb dramatúrgia de Jonay Roda i direcció de Txell Roda.

 

 

L'espectacle reivindica la paraula al carrer per enamorar el públic amb fragments de textos literaris del Segle d’Or com Feliciana Enríquez de Guzmán, Ana Caro de Mallén i Maria de Zayas i Sotomayor. També inclou fragments de Lope de Vega.

 

 

    

L’obra es farà 11 vegades del 26 al 31 d’agost. El text col·loca la dona escriptora del segle XVII al centre de l’escena, en un moment de grans autors i veus femenines encara avui desconegudes. El muntatge ha estat estrenat al Festival del Almargo, com “una visita de les dones d’avui a les del passat per veure si poden canviar el futur”, explica Roda. 

 

  

  

L’actriu granollerina Laura López serà una de les protagonistes i compartirà escenari amb Mònica Lucchetti, Pilar Martínez i Manuel Veiga.

 

Consulta els passis