
El portaveu del grup municipal de Ciutadans (C’s) a l’Ajuntament de Cerdanyola, Pau Ortolà, ha assegurat, el 8 de setembre, que “Ciutadans no participarà en cap acte institucional de la Diada” i ha explicat que això serà així “sempre que siguin per dividir i no unir a tots els catalans”
El portaveu de C’s ha apostat per la celebració d’una “Diada que representi a tots els catalans i que no estigui al servei d’una ideologia que busca el trencament i la confrontació”.
A continuació, també ha anunciat que Cs organitzarà un acte polític a Barcelona que comptarà amb la presència del president del partit, Albert Rivera, així com la líder de Cs a Catalunya, Inés Arrimadas, i la presidenta del grup municipal de Cs a l’ajuntament de Barcelona, Carina Mejías. L’acte, ha explicat, servirà per “reivindicar una Diada de tots i no només per als separatistes”.