
Del 14 al 17 de setembre es celebrarà a Tanger el 18è Festival de Jazz 'sota l'alt patrocini de sa majestat el rei Mohammed VI'. Izah hi tindrà un paper protagonista. Exactament, actuarà el divendres 15 a les 22 h i repetirà el dissabte 16 a les 23.30 en el espai conegut com 'Bistro des Artistes'.
Izah és una jove cantant i compositora de descendència catalana. Nascuda a Manchester, però va créixer a Bellaterra. Els primers passos del món de la música els va iniciar el 2013 amb el llançament del seu primer àlbum 'Izahblues'. Un àlbum que la va situar ràpidament com una de les millors veus joves catalanes i com la “reina del soul“. Més tard, les cançons “Midland” i LP “Now or never” amb nous sons de electro-jazz.
Segons Playground Magazine 'el seu domini musical en gospel, jazz i interpretació al cantar “funk-soul” des de la seva adolescència, fan que tingui una gran espectacularitat en les seves composicions. Costa definir-ho en poques paraules. Izah literalment trenca els límits generacionals i té el seu estil contemporani de R & B, Jazz and Soul'.
D'altres artistes amb els que compartirà escenari són:
Bobby & Sue, Crossfire, Daniel Čačija, David Costa Coelho, Filomena Campus, Guy Verlinde, Janis Peruzzi, La Negra, Michaela Rabitsch, Morgane Ji, . Rochelle & Hot Antic , Rita Payés & J. Chamorro, Samia Tawil, Slatucada, Tahar Tag'L, Teema & Noam Vazana, The Glossy Sisters i Vocal Tempo.
