L’associació Motards Independentistes concentrarà moters d’arreu de Catalunya al campus de la UAB, a Bellaterra, pròxim dissabte 11 de novembre a les 3 de la tarda, per després marxar de forma conjunta a la manifestació unitària de Barcelona reclamant la llibertat dels presos polítics.
Sota el nom de “Concentració Motard per la Llibertat dels Presos Polítics“, l’agrupació ha convocat els seus socis i simpatitzants al pàrquing ubicat a mà dreta del Parc de Bombers, al campus de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Des d’allà, els moters independentistes es desplaçaran fins a la capital catalana per sumar-se a les mobilitzacions en suport als Jordis i als 8 mebres del Govern empresonats preventivament.
La concentració preveu aplegar les delegacions de l’Alt Penedès, l’Anoia, el Baix Llobregat, el Barcelonès, l’Empordà, Euskal Herria, el Gironès, el Maresme, el Vallès Occidental i l’Oriental, així com d’altres moters independentistes d’arreu de Catalunya.