Exercicis per treballar els braços a casa

by | des. 24, 2017 | Al Dia

Flexioneu cada braç de 10 a 12 vegades. Feu una pausa, i baixeu lentament | Arxiu
 

 

 

 

 

Treballar els bíceps

  

 

 

 

• Exercici 1: en posició vertical, amb l’esquena recta i els peus sota les espatlles, agafeu un pes en cada mà. Amb els braços estirats, les mans per davant dels malucs i els palmells cap a fora, doblegueu el braç esquerre 90º, fins que quedi paral·lel al terra. Doblegueu la mà dreta cap a l’espatlla, i baixeu, mantenint com està el braç esquerre. Repetiu vuit vegades amb cada braç.

  

 

 

 

• Exercici 2: dempeus, amb les cames separades, manteniu els braços estesos amb els pesos en les mans. Els braços han d’estar lleugerament flexionats i les mans mirant-se entre ells. Aixequeu els braços en un angle de 30º fins que estiguin al nivell de les espatlles. Flexioneu cada braç de 10 a 12 vegades. Feu una pausa, i baixeu lentament.

  

 

 

 

Treballar els tríceps

  

Dempeus o sobre un matalasset, amb els genolls doblegats i el cos una mica inclinat cap endavant, preneu un pes en cada mà. Doblegueu el colze dret al costat del cos i paral·lelament porteu-lo cap enrere. El braç ha d’estar ben estirat amb el palmell de la mà dreta apuntant cap al sostre. Gireu novament i torneu a la posició inicial. Canvieu de braç i feu repeticions.

  

 

 

 

Per als avantbraços

  

Col·loqueu-vos en posició de flexió de braços. El pes estarà distribuït entre els avantbraços i els peus. Feu una línia recta des del cap fins als talons, mantenint la posició uns 20 segons. Descanseu mig minut, i col·loqueu els genolls a terra. Repetiu entre tres i sis vegades.

 

 
 
 

 

0 Comentaris

0 Comments

Leave a Reply

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Rep les notícies de BellaterraDiari al teu correu

Gràcies per subscriure't al butlletí de BellaterraDiari!

%d bloggers like this: