Hàbits saludables en vacances

by | des. 24, 2017 | Al Dia

Meditar aporta molts beneficis per a la salut, tant física com mental | Arxiu
 

 

 

 

Però això no significa que no podem seguir uns hàbits saludables. Aquí van algunes idees.

  

 

 

 

• Meditar

  

Meditar aporta molts beneficis per a la salut, tant física com mental. Us convidem a fer-ho 5 minuts cada dia, preferiblement al matí i, si pot ser, a l’aire lliure. Seieu de forma còmoda, respireu tranquil·lament i centreu-vos en la respiració.

  

 

 

 

• Esmorzar de forma saludable

  

A l’hotel us convidem que us decanteu pel salat, per exemple, remenat d’ous; també trobareu cogombre, tomàquet i una mica de fruita.

  

A casa podeu fer un esmorzar baix en sucres i cereals, incorporant verdura: remenat d’ous i espinacs i un alvocat o bé quinoa amb carbassó i una fruita.

  

 

 

 

• Una llarga caminada

  

Ja sigui per la muntanya, per la platja o per la ciutat, aprofiteu les hores quan no pica el sol, aviat al matí o al vespre, per fer una caminada cada dia…

  

 

 

 

• No mireu la televisió després de sopar

  

Teniu milers d’alternatives: un passeig, xerrar prenent la fresca, anar a ballar, llegir…

  

 

 

 

• Mengeu lleuger

  

Aprofiteu els àpats que feu a casa per menjar lleuger i a base de verdures. Una bona amanida amb proteïnes i greixos és un dinar o sopar complet i sa.

  

 

 

 

• Allunyeu-vos del mòbil

  

Podeu deixar el mòbil a casa a estones o tot el dia i centrar-vos a connectar amb vosaltres i amb la gent que us envolta.

 

 

0 Comentaris

0 Comments

Leave a Reply

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Rep les notícies de BellaterraDiari al teu correu

Gràcies per subscriure't al butlletí de BellaterraDiari!

%d bloggers like this: