Santiago Vila-Puig amb el banderí de Bellaterra a la donació a BellaterraDiari
Santiago Vila-Puig amb el banderí de Bellaterra a la donació a BellaterraDiari | O. Arias

 

 

 

 

 

Sobre amb diferent material de promoció de Bellaterra, als anys 60

Sobre amb diferent material de promoció de Bellaterra, als anys 60 | J. Tardós

 

 

El bellaterrenc Santiago Vila-Puig ha fet una nova donació a BellaterraDiari, el mes de maig. Aquesta vegada, el col·laborador del mitjà ha entregat una bosseta de promoció “Fomento Barcelonés de Inversiones S. A.”, empresa encarregada de vendre gairebé tots els terrenys de Bellaterra a finals dels anys 60.

 

Ja aleshores s'utilitzaven altres materials de promoció, tals com adhesius de colors ben llampants. Precisament va ser en aquell moment quan l'empresa promotora va agafar l’esquirol com a símbol de Bellaterra, terres amb molts pins.

 

  

La banderola triangular era típica i s’associava a les competicions esportives. L’església, construïda anteriorment, tot un referent.

 

 

Banderoles i adhesius
Banderoles i adhesius | J. Tardós