
[programa al final]
Ja és aquí la Quinzena de la Gent Gran promoguda per l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès i que se celebrarà entre els dies 4 i 17 de juny de 2018. Aquesta iniciativa vol fomentar un estil de vida actiu entre la Tercera Edat de la ciutat per millorar la seva qualitat de vida. La Quinzena vol reflectir la diversitat d'interessos i característiques d'una ciutadania que busca crear espais per compartir i relacionar-se.
Des de l'Ajuntament posen especial èmfasi en el paper de la Comissió de Participació del Consell Municipal de la Gent Gran, una entitat especialment pensada per ells i que ha sigut l'encarregada d'organitzar aquesta quinzena.
Durant quinze dies, entre el 4 de juny i el 17, la ciutat acollirà diversos actes especialment pensats per als més grans de la ciutat. L'acte principal, però, se celebrarà el darrer dia d'aquesta quinzena: la plaça de l'Abat Oliba acollirà durant tot el matí l'exhibició de balls de country, ball en línia, sevillanes, sardanes, tai-chi, play-back i gimnàstica.