“Com el Vallès no hi ha res”, la nova campanya de turisme

by | juny 14, 2018 | Societat

Presentació de la campanya de promoció del turisme, a l'estació Terrassa Rambla

Presentació de la campanya de promoció del turisme, a l'estació Terrassa Rambla | Consell Comarcal

 

Aquesta setmana ha començat la nova campanya de promoció turística del Vallès Occidental que, sota el lema “Com el Vallès no hi ha res” crida l’atenció sobre els atractius turístics del Vallès Occidental, vinculant-los amb la poesia de Pere Quart. Es tracta d’una campanya molt identitària que fa referència a icones de la comarca, com el Parc Natural de Sant Llorenç del Munt, la Masia Freixa de Terrassa, el Monestir de Sant Cugat o elements de gastronomia.

 

Per primera vegada, una campanya d’aquestes característiques arriba també als Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya i es pot veure a l’interior dels trens de les línies S1 i S2 i a les estacions amb més afluència de la comarca: Sant Cugat del Vallès, Sabadell Centre i Terrassa Rambla i també a l’estació de Plaça Catalunya de Barcelona.

 

Fomentar la “pertinença”

 

Aquesta campanya va acompanyada amb l’edició d’altres materials de difusió dels atractius turístics de la comarca, que es podran trobar a diferents punts d’informació, als hotels de la comarca així com a les diferents fires on participa el consorci. En paral·lel s’ha iniciat una campanya online a  les xarxes socials de l’entitat sota el “hashtag” #viuelvalles #comelvallesnohihares.

 

El President del Consell Comarcal, Ignasi Gimenez ha destacat l’aposta de l’entitat per al turisme de proximitat un dels eixos estratègics amb què treballa l’entitat. També ha explicat que “més enllà de fomentar la pertinença i de poder fomentar els elements d’interès turístic hem de destacar que el Vallès compta amb una oferta turística que pot actuar de complement a l’oferta de Barcelona. Hem de tenir en compte que el 47% dels visitants de Barcelona acaben repetint la seva estada a la ciutat i els hem de poder oferir alternatives per poder-los atraure també cap al Vallès”.

 

El President del Consorci de Turisme, Miquel Sàmper ha ofert detalls de la nova campanya “Com el Vallès no hi ha res” destacant-ne el seu emplaçament a les línies de tren que travessen el Vallès i el connecten amb Barcelona. També ha remarcat “l’eix vertebrador de la poesia de Pere Quart en aquesta campanya, com a element d’identitat”.

 

Per la seva part, el tinent d’alcalde de l’Àrea de Territori de l’Ajuntament de Terrassa, Marc Armengol, ha explicat que “des de Terrassa estem absolutament alineats amb l’objectiu d’aquesta campanya” i ha destacat “el potencial del turisme de proximitat de la comarca i de la nostra ciutat, tant en l’àmbit cultural, com patrimonial, com gastronòmic, com d’entorn natural”.

Entre totes i tots fem BellaterraDiari.

Gràcies per llegir aquest contingut

Vols llegir més…?

Un grup de joves recull les deixalles del Camí Verd

Un grup de joves recull les deixalles del Camí Verd

Bosses de plàstic, restes d’objectes, envasos, rajoles, llaunes o fins i tot trosssos de teulades són aglunes de les deixalles que embruten el Camí Verd i que aquest dissabte un grup de 7 joves de la zona es van encarregar de recollir de manera voluntària

Nova jornada de neteja al Camí Verd

Nova jornada de neteja al Camí Verd

Aquest diumenge 25 de juliol tindrà lloc al a Bellaterra la primera jornada de neteja del Camí Verd després de la pandèmia. Una trobada que ha organitzat un jove bellaterrenc, Albert Pantaleoni, que ha convocat als assistents a les 19 hores a la Plaça del Pi amb la intenció de recollir deixalles i netejar el camí

0 Comentaris

0 Comments

Leave a Reply

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

%d bloggers like this: