
Les persones interessades a posar una parada a la Fira d'Artesania de la Festa Major de Sant Martí han de presentar la seva sol·licitud a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès (passatge de l'Ajuntament s/n) abans del dijous 18 d'octubre a les 19 h, segons el mateix Ajuntament.
El consistori també ha explicat que les persones sol·licitants han de ser artesanes amb producció de productes fets a mà, han de presentar un projecte de creacions pròpies, s'han de comprometre a cobrir la franja horària d'11h a 21h i han de disposar de productes suficients per a vendre els dos dies indicats, el 10 i l'11 de novembre. Una vegada acabat el termini per a presentar les sol·licituds, el Servei de Cultura les valorarà i autoritzarà o denegarà en funció del projecte, tenint en compte que es disposa de 10 parades i que aquestes han de ser de temàtica diversa i amb prioritat per a les persones artesanes de Cerdanyola del Vallès.
El llistat de parades autoritzades es farà públic el dimarts 23 d'octubre. Els dies de la fira, l'Ajuntament facilitarà el punt de llum per la connexió elèctrica i una taula per parada. Les carpes, que hauran de ser de 3×2 o de 3×3, aniran a càrrec de la persona sol·licitant. L'assignació de l'emplaçament de les parades es farà per sorteig.