
BellaterraDiari retransmetrà en directe la presentació del Parc del Torrent de la Bonaigua que farà la Unió de Veïns de Bellaterra, el 27 de novembre a les 19.30 h.
El lloc escollit serà l'Auditori Nou de l'Escola Ramon Fuster i la hora a les 19.30 h. Pels veïns que no puguin assistir-hi també tindran la possibilitat de seguir l'acte on-line. Serà a través de la plataforma Facebook. Clica aquí
Coneix més sobre el projecte del Parc del Torrent de la Bonaigua clicant aquí.
Tot seguit l'entitat celebrarà l'assemblea general ordinària de l'associació on socis estan cridats a assistir. En ella es debatran aspectes interns, com la integració de l’Associació de Veïns de Can Domènech a la Unió de Veïns, la ratificació de la seva nova Junta Directiva i l'estat de comptes de l'entitat.