Sala Cinema de la UAB, a la plaça Cívica de la universitat
La sala Cinema de la UAB, a la plaça Cívica de la universitat, acollirà l'acte | UAB

 

 

L'associació UAB República torna a oferir un acte de suport als presos polítics. En aquesta ocasió, l'agrupació farà un acte d'homenatge a Jordi Sànchez, president empresonat de l'Assemblea Nacional Catalana, a la Sala Cinema de la Universitat Autònoma de Barcelona, la plaça Cívica. 

 

L'acte se celebrarà aquest dimarts dia 19 de febrer, a les 13.30h, i comptarà amb la presència de Josep Cruanyes, vicepresident de l'ANC, Àlex Casademunt, professor de Ciència Política i Dret Públic de la UAB, Carles Riera, diputat del Parlament de Catalunya per la CUP-CC, i Jordi Porta, president del Centre UNESCO de Catalunya i expresident d'Ómnium Cultural.  

 

La xerrada de suport estarà conduïda per Laia Casas, estudiant de Dret de la Universitat Autònoma i membre del Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans (SEPC). 

 

Cartell per l'acte de suport a Jordi Sànchez
Cartell per l'acte de suport a Jordi Sànchez | UAB República