Carnaval
Recorregut de la Rua de Carnaval | Ajuntament de Cerdanyola

 

El dissabte 2 de març a la tarda es farà la tradicional rua de Carnaval pels carrers cèntrics de Cerdanyola del Vallès. Durant la seva celebració el trànsit es veurà afectat i també el recorregut d'algunes de les línies d'autobús urbanes i interurbanes.

 

La concentració serà a les 16h a l'avinguda de Roma cantonada amb avinguda d'Espanya. A les 17h, començarà la desfilada per l'Avinguda d'Espanya i que continuï pel carrer de Francolí, passeig de Cordelles, carrer de Francesc Layret, avinguda de Catalunya i de la Primavera, plaça de l'Estatut i parc del Turonet.

 

Afectacions

 

Entre les 15:30h i les 17:30h el trànsit estarà tallat a l'avinguda de Roma des de la plaça dels Enamorats fins a l'avinguda d'Espanya.

 

De 18:15h a 20h estarà tallat el trànsit al carrer de Pineda des de la ronda de Cerdanyola fins a l’avinguda de la Primavera, també estarà tallada la roda de Cerdanyola des del carrer Pineda fins a la plaça de l’Estatut, i no es podrà circular per l’avinguda de la Primavera des de la plaça de Marconi fins a la plaça de l’Estatut en sentit cap a la plaça de l’Estatut.

 

Les línies afectades són les urbanes SU1 i SU3 i les interurbanes e3, A4, B2, B4 i B7. Podeu informar-vos de totes les alteracions de recorregut de dissabte a la tarda aquí.