
Un total de 28 espectacles integraran la programació del Fresc Festival Sabadell 2019, el Festival d'Estiu del Vallès, que es portarà a terme entre el 26 de juny i el 22 de juliol al Jardí de l'Espai Cultura Fundació 1859. La música, amb 16 espectacles, és el principal ingredient de la proposta, que també inclou teatre (5 espectacles), escena familiar (3 espectacles) i, com a novetat d'aquest any, 4 convocatòries centrades en la paraula, és a dir, sessions de poesia, lectures dramatitzades o contes.
El Fresc Festival arriba a la seva tercera edició, organitzat per la Fundació 1859 Caixa Sabadell, Joventuts Musicals de Sabadell i UiU Promotors, amb BBVA CX com a partner principal. Les entrades per a tots els espectacles es posaran a la venda el proper dilluns, 15 d'abril, tant a través de la plataforma Codetickets com, de forma presencial, a la taquilla de l'Espai Cultura Fundació 1859 (c. d'En Font 25, Sabadell).
Una altra de les novetats d'aquest any és la creació d'abonaments per assistir a més d'una sessió amb descompte en el preu total de les localitats. “Era una demanda del públic perquè hi ha espectadors que vénen a més d'una i de dues sessions i ens ho sol·licitaven repetidament“, explica Joan Carles Sunyer, director de la Fundació 1859 Caixa Sabadell. Hi haurà tres modalitats d'abonament: per assistir 3, 4 i 5 o més sessions i aconseguir un 10, un 15 o un 20 per cent de descompte respectivament.
La tercera edició també incorporarà una nova hora d'inici dels espectacles de nit, que s'avança 30 minuts respecte l'horari tradicional i començaran a dos quarts de deu. En el cas de les sessions de tarda, s'iniciaran a les set.