
L'escola de música i conservatori professional de Bellaterra, El Musical, obrirà aquesta setmana les seves portes al públic per a mostrar les seves instal·lacions. Concretament ho farà aquest diumenge 19 de maig a partir de les 16 h, moment en què començaran les diferents activitats programades per a mostrar al públic algunes de les classes i instruments amb què es treballa al centre.
Les activitats començaran amb un taller de música en família per a nens d'un i dos anys, dins el “Programa Bressol”, a les 16 h. Mitja hora després, a les 16.30 h, començarà el taller “Del moviment a la grafia: Com és el procés d'aprenentatge del llenguatge a El Musical?”, destinat a nens de 3 a 9 anys.
Entre les 17 i les 17.40 h hi haurà tres passis per a fer un “tast d'instruments“, en què els interessats podran provar instruments com la guitarra, el piano, el saxo, el clarinet, la flauta travessera, la trompeta, el trombó, el bombardí, la tuba, el violí, el violoncel o el contrabaix. Finalment, la jornada acabarà a les 18.15 h amb un comiat musical a l'Auditori.
Per a més informació, podeu visitar la web d'El Musical, tot i que durant les portes obertes s'habilitarà un punt d'informació per a resoldre dubtes. Per a participar en la jornada cal inscriure's amb antelació a través d'aquest enllaç.