El sopar de la Penya Blaugrana i pregó de FM Bellaterra 2018 | Albert Trepat

 

 

Ja s’acosta i està planificada gairebé la totalitat del programa de Festa Major d’aquest any 2019. Bellaterra es vestirà de gala durant els dies 6, 7 i 8 de setembre i administració i entitats repetiran la major part de les iniciatives de l’any passat.

 

 

Quan començarà la Festa Major?

La festa grossa de Bellaterra tindrà un inici previ el dijous 5 de setembre, amb un concert de l’escola de música i conservatori El Musical a les 19.30 h al seu edifici, i el seguirà una tertúlia del Fòrum Bellaterra a les 21 h, al Centre Cívic. La majoria d’activitats, però, començaran a partir de divendres 6 a la tarda amb els titellaires de Can Ninot pels més petits, que aniran seguits del sopar de la Penya Blaugrana i el pregó, que es farà a les 22.30 h. 

 

 

Incertesa sobre el pregó o pregonera

Encara sense fixar en el moment de tancar aquesta edició es troba el nom del pregoner o pregonera d’enguany.

 

 

Dissabte al matí, a la Font

El matí de dissabte 7 inclourà la ja tradicional bicicletada popular pel Camí Verd, seguit de l’esmorzar popular de la Unió de Veïns a la Font de la Bonaigua. La Unió Ciclista de Sant Cugat s’encarregarà de part de l’organització i el Grup Escolta Bellaterra també faran activitats al voltant de la Font i la natura per a tothom

 

 

Més festa: baixada de carros, concurs de paelles i repeteix el Holi

A la tarda se celebrarà la clàssica baixada de carros i la cursa de patinets per, finalment, acabar amb el sopar de la Unió de Veïns

L’últim dia de Festa Major estarà marcat pel clàssic concurs de paelles de l’entitat veïnal, així com per les diferents activitats a la plaça del Pi, que inclouran inflables i contacontes. Finalment, a la tarda, s’entregaran els premis de les diferents activitats i es farà el fi de festa amb la Festa Holi, que repeteix després de l’èxit de l’any passat.