Els socis-subscriptors debaten les diferents propostes per la redacció del BellaterraDiari
Els socis-subscriptors debaten les diferents propostes per la redacció del BellaterraDiari | Redacció

 

 

Potenciar la xarxa de veïns, comerços i entitats de Bellaterra. Aquest va ser el tema estrella del segon Consell de Redacció Participatiu del BellaterraDiari, que es va celebrar aquest dilluns 16 de setembre a la redacció del nostre mitjà. Especialment, es va incidir en com millorar la visibilitat entre els veïns nouvinguts i allò que passa a Bellaterra, així com en la visibilització de les entitats del poble.

 

 

Entre els temes que es van tractar va destacar com a fonamental dur a terme articles i entrevistes per millorar la interconnexió dels veïns i les entitats com a forma de millorar la xarxa social de Bellaterra. Així, entre d'altres, es va debatre l'opció de crear un directori d'entitats de Bellaterra i la realització d'una sèrie d'entrevistes per donar a conèixer aquells veïns nouvinguts, seguint la línia proposada per la Unió de Veïns en el seu sopar durant la Festa Major

 

 

En aquest sentit, alguns dels assistents van proposar oferir un espai a les entitats per elaborar un article amb certa periodicitat per donar a conèixer la seva tasca a Bellaterra, així com col·laborar més activament en apuntalar un espai de debat i xerrades.

 

 

Finalment també es va proposar la creació d'un espai participatiu sobre literatura, en el que tots els lectors interessats poguessin realitzar ressenyes literàries per a recomanar entre els veïns de Bellaterra. 

 

 

La tercera edició del Consell de Redacció Participatiu del BellaterraDiari serà el pròxim dimarts 15 d'octubre

 

 

Què són els consells de redacció participatius?

 

Els consells de redacció participatius del BellaterraDiari serveixen per a posar en comú, mes a mes, els temes que es projecten des de la redacció amb els seus socis-subscriptors per tal de millorar la interacció amb els veïns de Bellaterra, així com per a copsar diferents temes d'interès per al barri. Se solen organitzar a mitjans de cada mes i, des de la redacció, avisem prèviament a tots els nostres socis-subscriptors per tal que puguin acudir-hi. 

 

 

Com puc participar-hi?

 

Si vols participar-hi, només has de ser soci-subscriptor i acudir a les convocatòries mensuals de les que avisem a través del web i correu electrònic.  PER FER-TE SOCI-SUBSCRIPTOR DEL BELLATERRADIARI PITJA AQUÍ.