
Ben aviat començaran les clàssiques calçotades a Bellaterra. Les llars d'amics i familiars, així com els restaurants de gastronomia típica catalana, començaran a fer el seu raconet per aquesta varietat de ceba tan tendra i apreciada a la cuina tradicional. Al Bar del Turó de Sant Pau ho saben i per això obren la temporada de calçots abans que ningú, oferint el bo i millor de l'horta a les seves taules.
Així, a més del menú diari, de diari de dilluns a divendres de 13 a 16 h, el bar i restaurant del Centre Cívic del Turó de Sant Pau ja ofereix les primeres calçotades durant els caps de setmana. El menú de calçots inclou, a més de les preuades cebes, una graellada de carn, postres, cafè i xarrupet, a més d'una ampolla de vi o cava i aigua per 26 euros (IVA inclòs).
Tota una oportunitat per gaudir de la primera calçotada de l'any en les millors mans.
Si voleu més informació, només heu de trucar al 93 692 71 73, escriure un email a info@turodesantpau.com o contactar a través de l'Instagram del Bar del Turó, situat al carrer 9, nº 69 bis, de Bellaterra (Turó de Sant Pau).
