
Aquest dijous és Dijous Gras i a Casa Marieta ho tenen tot preparat. Ja podeu anar a comprar a l'establiment de carnisseria artesanal més preuat de Sant Quirze del Vallès les vostres botifarres d'ou per a celebrar la festivitat lligada al Carnaval. Una excusa més per a poder gaudir del gust i la textura d'una tasca ancestral feta per les mans d'una carnisseria històrica al Vallès.
A Casa Marieta treballen amb botifarres de tota mena durant tot l'any, però en aquesta època porten a més fins a vuit varietats de botifarra d'ou per a celebrar el Dijous Gras al gust de cadascú. Així hi podeu trobar botifarres tradicionals com la botifarra d'ou simple, la blanca o la negra, fins a algunes més innovadores com la de pernil, de carbassó i ceba o de patata i ceba. Per als més originals, també preparen botifarres de dàtils, trompetes de la mort o, fins i tot, d'espinacs amb pinyons i panses.
Si voleu aprofitar el Dijous Gras com cal, o gaudir de les botifarres durant tot l'any, no dubteu en acostar-vos a Casa Marieta, ben a prop de Bellaterra.
Casa Marieta
Adreça: carrer 1 d'octubre, 2A – Sant Quirze del Vallès
Telèfon: 937 21 67 57
E-Mail: resti-beric@hotmail.com
Facebook: www.facebook.com/casamarietasantquirze/
Instagram: instagram.com/explore/locations/590619388/casa-marieta/
Horari: de dilluns a dissabte de 8:30 a 21h, ininterrompudament