
Un roure centenari de la zona del campus de la UAB, a Bellaterra, s'ha desarrelat i ha caigut. L'arbre estava situat al costat de l'antiga Font del Carme i ha caigut a sobre, destrossant-la per complet. Es tracta d'una nova caiguda d'arbres de grans dimensions que s'estan produint a l'entorn de Bellaterra des del pas de la borrasca Glòria, el gener passat, i les pluges de finals d'abril.
La font natural amb dècades d'antiguitat estava situada entre el centre Applus+ del campus de la Universitat Autònoma i el traçat de l'AP-7, i tot i que la seva aigua no era potable era coneguda per bona part del veïnat bellaterrenc per ser una zona de passeig per part dels veïns. D'altra banda, el camí que porta a la font i el torrent propers des del carrer de la Font del Carme del campus s'ha trobat també ple de pins caiguts, probablement com a conseqüència del temporal.
Des de la UAB indiquen que no tenien constancia de la caiguda del roure centenari i la destrossa de la font. Tot i això, un equip de l'empresa Talher, subcontractada per la universitat per la gestió dels seus espais naturals, ja està treballant en l'arranjament dels pins caiguts i enretirarà el roure cetenari per tornar a fer la zona transitable.
