Final aquest diumenge 26 de juliol de la setmana del torneig de pàdel amb més rellevancia competitiva al Club Bellaterra. Des del dilluns 20, fins a 98 parelles van disputar els seus partits al club esportiu bellaterrenc pel Circuit Open Head, tots els dies, entre les 19 i les 00 h.

Una competició que recala tots els anys a Bellaterra, coneguda abans com el “Torneig Bronze”, organitzada per la Federació Catalana de Pàdel, i que durant el cap de setmana va desenvolupar la fase final.

View this post on Instagram

A post shared by Club Bellaterra (@clubbellaterra)

Segons indiquen des del Club Bellaterra, entre els participants hi va haver un gran nivell d’exigència, des de joves promeses fins a jugadors consolidats al Circuit Català. D’altra banda, la terrassa del Club va ser el punt de trobada on els espectadors van gaudir de l’entorn esplèndid de Bellaterra i del servei del Bar del Club Bellaterra al baret de fusta.

Campions de primera categoria masculina | Club Bellaterra

Cal destacar que el torneig es va desenvolupar seguint els protocols marcats per la Federació Catalana de Pàdel i el Club Bellaterra, garantint la seguretat dels jugadors en tot moment, indiquen des del centre esportiu. Això, però, no va frenar una participació de la que a l’entitat esportiva se senten molt satisfets.

Destaquen també l’agraïment a un dels jutges àrbitres de la Federació Catalana de Pàdel amb més experiència del Circuit Català, Xavier Cartanyà, qui “va arbitrar la competició de forma excel·lent”.

Campiones de primera categoria femenina | Club Bellaterra

Les finals de cada categoria van resoldre’s de la següent manera: (Campions) / (Finalistes)

  • 1a Femenina: (C) Carla Méndez i Helena Méndez | (F) Júlia Gallifa i Martina Navarro.
  • 1a Masculina: (C) Izan Marín i Belar Vera | (F) Jordi Fuentes i Oriol Bellver.
  • 3a Masculina: (C) Max Cucurull i Servi Vidal | (F) Xavier Jurado i Sergio López
  • 4a Masculina: (C) Enric Sistare i Pol Giménez | (F) Antonio Garcia i Roberto Villareal