Les oficines de l’Entitat Municipal Descentralitzada de Bellaterra romandran tancades durant el mes d’agost. Així ho indiquen des de l’EMD, que diu que enguany apostarà per l’atenció telefònica als ciutadans. I és que el telèfon de l’entitat sí estarà disponible per tots els bellaterrencs i bellaterrenques.
L’atenció als veïns i veïnes es farà telemàticament a través del telèfon 93 518 18 30, en el seu horari habitual d’oficina: de 10 a 13 h de dilluns a divendres, i de 16 a 18 h els dijous. Indiquen des de l’administració que sempre hi haurà algú disponible en aquest horari per atendre el veïnat.
A partir de l’1 de setembre, les oficines tornaran a estar obertes i es podrà demanar cita prèvia per a qualsevol tràmit o consulta a través de l’email info@emdbellaterra.cat.
Tot i que les oficines no estiguin obertes, l’entitat remarca que si en algun cas específic fos necessari reunir-se presencialment, es podrà fer.
FOTO PORTADA: Plaça Joan Maragall amb el Centre Cívic i edifici de l’EMD al fons | Arxiu