La Unió de Veïns de Bellaterra es felicita per la participació dels diferents bellaterrencs i bellaterrenques al concurs de paelles i fideuàs de Festa Major a Bellaterra aquest 2020. Segons explica l’entitat veïnal, fins a 25 xefs o grups participants van enviar fotografies i vídeos de les seves receptes. Unes paelles i fideuàs que van fer des de casa i en grups reduïts de màxim 10 persones.
Vora 250 veïns van participar a l’esdeveniment telemàtic organitzat per la Unió de Veïns. Un total de 25 paelles i fideuàs es van inscriure a la proposta de l’associació de veïns, que es va organitzar com una forma de mantenir viva una de les tradicions amb més participació de la Festa Major bellaterrenca.
El punt final del concurs va tenir lloc el passat diumenge 6 de setembre a la tarda, quan a través d’una plataforma online, la Unió de Veïns va sortejar de forma aleatòria 10 vals de 25 euros per a gastar a diferents comerços i restaurants de Bellaterra. L’entitat farà arribar els vals als guanyadors en els pròxims dies.
Aquests vals es podran gaudir fins el 15 d’octubre als següents establiments:
- Cafè Bonaparte
- Farmàcia Bellaterra
- Llibreria Paper’s
- El Bar del Club Bellaterra
- Hostal Sant Pancraç
- Supermercat Condis
- Estilistes Teresa Romero
- Restaurant Ébano,
- Restaurant Marcs
- Taller mecànic Xavi Llauradó
- Restaurant Galliner
- Vins Divinos&Divinas
- Restaurant Can Edo
- Veterinària FamilyCan

Guanyadors del sorteig
Els guanyadors del Sorteig de la Paella Confinada 2020 són els que van presentar les següents paelles o fideuàs:
- Arroç Señorito Pepis
- Atxísssss!
- Corona Negre
- La Chamaquita
- La Gamba Confinada
- Paella confinada en casa
- Paella Pirata
- Paella que s’agarra
- Tots Parents
- Vallgorvirus
A més a més, per l’esforç en atrezzo i decoració i la seva activa participació en el ZOOM del sorteig, es lliurarà 2 Vals més a les paelles “La parrala” i “Paella rubinenca”.
La iniciativa de la Unió de Veïns ha volgut ajudar a l’economia local a refer-se de la crisi econòmica ocasionada per la COVID-19.
Acció Solidària
D’altra banda, aprofitant la celebració d’aquest Concurs, la Unió de Veïns també té l’objectiu de conscienciar dels greus problemes provocats per la pandèmia, especialment en el segment de població més vulnerable.
Per això es farà una compra al supermercat Condis de Bellaterra de 25Kg d’arròs, 25 litres d’oli i 25 pots de sofregit que es lliuraran al Banc dels Aliments.
Podeu veure les millors fotos del concurs i quina pinta tenien les paelles i fideuàs guanyadores aquí.