Bellaterra tindrà a partir del dia 14 de setembre, una Escola de Tennis per a totes les edats. Estarà dirigida pel bellaterrenc i entrenador de prestigi Fèlix Riba i garantirà totes les mesures de seguretat per iniciar-se o perfeccionar-se en l’esport.


El tennis en aquest moments d’incertesa pel COVID-19 és un esport que dona totes les garanties de seguretat perquè es practica a l’aire lliure i permet mantenir la distància social. S’entrenarà a nens i nenes a partir dels 6 anys i fins els 18 anys en grups separats per edat i nivell, tan d’iniciació com de perfeccionament. A més, a partir del 28 de setembre s’iniciaran entrenaments per a joves, universitaris de més de 18 anys i adults.


Els dies d’entrenament de l’escola de tennis seran el dilluns, dimarts, dimecres i dijous. Horaris a partir de les 16h i fins les 20 hores, en varis grups, i les famílies podran triar si fer 1 o 2 hores d’entrenament. A l’inici també es faran proves de nivell per cada jugador, excepte per iniciació. Finalment l’Escola tindrà dues pistes de tennis privades, ubicades al costat del carrer Pin i Soler, 45.


Per a més informació i per fer la inscripció, parlar directament amb Fèlix Riba al telèfon 610224450 o al mail info@catalunyatennisacademy.com.


Poden recollir als nens i nenes que ho necessitin al Col.legi Ramon Fuster i a l’estació de FGC a Bellaterra, abans dels seus entrenaments.

Escola de Tennis Bellaterra

Catalunya Tennis Academy

Telèfon: 610 22 44 50
E-mail: info@catalunyatennisacademy.com