Tot el veïnat i la comunitat educativa de la Fundació Collserola – fortament arrelada a Bellaterra i titular de l’escola Ramon Fuster, entre altres – podrà seguir aquest dilluns i dimarts en línia unes jornades que organitza amb col·laboració de la Fundació Institut de Psicologia, sobre l’educació en temps de pandèmia

Segons remarquen des de la fundació, l’estat de permanent incertesa, amb un increment diari de malalts i morts, sovint massa propers, afecten a les relacions socials de manera definitiva, un dels aspectes més intrínsecs de l’ésser humà. Aquesta vivència posa de manifest les nostres vulnerabilitats, també les nostres fortaleses, i pot comprometre la nostra capacitat de resiliència.

Per això, és important intentar conèixer l’impacte psicològic que està tenint i tindrà en tots nosaltres i, de manera especial, en els nostres infants i joves. En aquest sentit, les jornades volen explorar com és aquest impacte psicològic i com adaptar-s’hi des del món educatiu.

La primera conferència, centrada en l’Educació Infantil i Cicle Inicial i Mitjà de Primària, es podrà veure aquest dilluns 9 de novembre a les 19 h. La segona, dirigida al Cicle Superior de Primària, Secundària i Batxillerat, se celebrarà el dimarts 10 a les 19 h.

Totes les xerrades es podran seguir a través del canal de Youtube de la Fundació Collserola, en aquest enllaç.

FOTO PORTADA: Cartell de les jornades de la Fundació Collserola | Fundació Collserola