Més incidents de conducta a la cafeteria i forn Bonaparte de Bellaterra. El mateix veí que ja el mes de novembre va agredir, insultar i humiliar diferents treballadores de Bellaterra, ha tornat a generar crits, insults i fins i tot una agresió amb xocolata calenta cap a a una de les dependentes.
Una acció que ha comportat una segona denúncia per part del propietari de l’establiment ja que, en el seu moment, ja el van advertir-lo que no podia entrar al local sense mascareta i tot i així ho va fer, va servir-se ell mateix el menjar i beure des de darrere la barra, va consumir sense pagar i va llançar-los xocolata calenta i insultar.
El primer judici ràpid es va celebrar ara farà 1 mes i mig i l’afectat no es va presentar. Amb tot, estan a l’espera de la sentència del primer judici i ara interposaran una segona denúncia contra ell, a més de demanar-ne un ordre d’allunyament o fer-li saber el veto que té per entrar en aquest local.