Convocat ple ordinari, encara de forma digital, a l’Entitat Municipal Descentralitzada (EMD) de Bellaterra, pel pròxim dilluns 18 de juliol a les 20 hores.

La sessió es podrà seguir al perfil de Facebook de l’EMD i s’acceptaran precs i preguntes que el veïnat vulgui enviar a l’adreça info@emdbellaterra.cat, això sí, fins diumenge 17 de juliol a les 20 hores.

D’aquesta manera, la sessió recapitularà la feina feta al llarg de tot el segon trimestre del 2022 i s’explicarà un dictamen pel qual s’ampliarà la delegació de funcions de l’EMD en la Diputació de Barcelona.

Pel que fa a les propostes dels grups municipals només es presentarà una moció d’ERC i Convergents per tal que es comenci a activar una contractació de servei de bar pel Centre Cívic de Bellaterra.

Les informacions administratives que es repassaran seran els decrets de presidència signats pel president, l‘execució pressupostària del segon trimestre del 2022 i l‘estat de pagament a proveïdors.

Podeu veure l’ordre del dia a continuació:

FOTO: Anterior ple de la Junta de Veïns i Veïnes de l’EMD de Bellaterra, en format presencial | Imatge d’arxiu