Nova jornada de donació de sang ubicada al Centre Cívic de Bellaterra aquest dijous 22 de setembre del 2022. Els bellaterrencs i bellaterrenques podran fer les seves donacions de sang en dues franges horàries: de 10 a 14 i de 17 a 21 hores.
Es tracta de la segona jornada que s’organitza a Bellaterra en aquest any i des del Banc de Sang i Teixits insisteixen que falten cada dia 1100 donacions de sang, ja que les reserves actuals arriben a 8 dies enlloc de 10, llindar que seria l’ideal.
El Banc organitza aquesta jornada amb complicitat de la companyia de teatre La Inestable de Bellaterra i per poder reservar cita cal accedir al web donarsang.gencat.cat, seleccionar la jornada de “Bellaterra”, escollir la franja horària desitjada i omplir el formulari amb les dades personals.
També podeu reservar hora trucant al 93 557 3566 o enviant un Whatsapp al 677 07 17 56.