El 2022 ja se’ns acaba i posem la mirada a la Cavalcada de Reis. Com serà a Bellaterra? I és que Ses Majestats arribaran al nostre poble, com és habitual, en tren i després faran la pujada fins a l’església i el Centre Cívic amb cotxes clàssics. Melcior, Gaspar i Baltasar arribaran a les 18 hores del 5 de gener i dedicaran unes paraules a tots els infants des de l’escenari instal·lat a la plaça del Pi.
Allà els estaran esperant famílies i infants del conservatori i escola de música El Musical, qui els cantaran algunes nadales, a més dels infants del Grup Escolta Bellaterra i els trencatrons que amb els seus tambors obriran el pas.
Un cop a dalt es podrà gaudir d’una xocolata calenta i animació infantil gentilesa de la Unió de Veïns. Amb tot, les entitats que fan possible la Cavalcada de Reis a Bellaterra són la companyia de teatre La Inestable, el Musical, el Grup Escolta Bellaterra, la Unió de Veïns, la Parròquia de la Santa Creu, el Consell de Cultura i l’EMD.
FOTOS: Imatges de la Cavalcada 2017