La Fundació Medusa Solidària celebrarà el divendres 14 de juliol un sopar solidari al restaurant Marcs de Bellaterra. L’objectiu és recollir diners per poder enviar un contenidor amb material sanitari al sud del Senegal, tal com duen fent des del 2011. Per assistir al sopar, primer s’ha de reservar al número 670 29 87 71.

Amb una donació de 35 euros, que és el que val el menú, la fundació Medusa Solidària celebrarà un sopar amb l’objectiu d’anar apropant-se als 3.000 euros que costa enviar material sanitari al sud de Senegal. A la vetllada també hi haurà música en directe, de la mà de la cantant cubana Telva Rojas i del pianista Felix Ramos.

Així doncs, per la fundació és important recollir diners i no pas donacions materials, ja que necessiten lliteres i altres objectes més específics. És per això que també han organitzat, ja el 16 de setembre, un torneig de pàdel solidari i sopar al Club Bellaterra amb una entrada de 30 euros.

La Medusa Solidària és una fundació creada el 2013 formada per metges, infermers i voluntaris de Barcelona. Entre altres accions, cada any porten material sanitari al sud del Senegal, on col·laboren amb un hospital i instal·lacions sanitàries. Ho porten fent des d’abans de la seva fundació; el 2011.

Aquest any, per arribar als 3.000 euros que es requereixen faran un sopar solidari amb música en directe. Si es vol posar un granet d’arena a la causa, podeu donar diners al següent número de compte: ES19 0182 5326 0002 0695 1537. Per reservar, s’ha de trucar al 670 29 87 71.

Cartell del sopar benèfic del divendres 14 de juliol
Cartell del torneig de padel benèfic del 16 de setembre